Pliki cookie na naszej witrynie
Nasza witryna używa plików cookie w celu zapewnienia, że dajemy Ci najlepszą satysfakcję przeglądania.
Kontynuując przeglądanie naszej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.

 
Więcej Informacji
Badanie kolumn kierowniczych

Badanie kolumn kierowniczych

Przy pomocy tego systemu badawczego określane są siły tarcia i momenty włącznie z efektem przylegania-poślizgu (stick-slip) w obrębie i poza osią badania.

Rozwiązanie firmy Zwick: wieloosiowa maszyna wytrzymałościowa Zwick Z020

  • Horyzontalna siła obciążeniowa Fmax 20 kN
  • Trzy oddzielnie regulowane osie napędu (osiowy, siła boczna i skrętna)
  • Trzy manualnie nastawne osie do regulacji wymaganych przez najróżniejsze formy konstrukcyjne układów kierowniczych
  • Oprogramowanie testXpert® do sterowania trzema osiami
  • Osłona bezpieczeństwa zgodna z wymogami CE
  • Uniwersalna płyta dziurkowana do mocowania osprzętu.

Osie napędów:

1. Rozciąganie / ściskanie. osiowe 20 kN

2. Skręcanie 100 Nm

3. Rozciąganie / ściskanie bocznie 1 kN

Osie manualne:

4. Osiowa pozycja siły bocznej

5. Pionowa pozycja pasywnego mocowania

6. Horyzontalna pozycja pasywnego mocowania


Videos

 

Tests on adjustable steering column - Prüfung an einer höhenverstellbaren Lenksäule

Tests on adjustable steering column with the electro-mechanical testing actuator. Multi-purpose testing axis ...
Video 00:01:03
157_Lenksaeule_01.wmv (39 M)

Zapytanie kontaktowe
Zwrot grzecznościowy*
Kraj*
* Pola wymagane