Pliki cookie na naszej witrynie
Nasza witryna używa plików cookie w celu zapewnienia, że dajemy Ci najlepszą satysfakcję przeglądania.
Kontynuując przeglądanie naszej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.

 
Więcej Informacji
Badanie sprzęgieł - Osiowo/Skrętnie

Badanie sprzęgieł - Osiowo/Skrętnie

Do połączenia i przerwania połączenia przekazującego moment obrotowy (komfortowe ruszanie z miejsca) stosowane są suche sprzęgła cierne.

Oprócz wymienionych powyżej osiowych krzywych znamionowych szczególnie ważne są z tego powodu krzywe charakterystyczne momentu obrotowego:

  • Przejście zerowe (wartość średnia kąta obrotu między obciążeniem i odciążeniem)
  • Linia znamionowa amortyzatora wstępnego i głównego (sterowane kątowo albo momentem obrotowym)
  • Pętle częściowe (podobnie do linii znamionowych amortyzatorów wstępnych i głównych; tutaj do określenia współczynnika tarcia)
  • Moment utraty ciągu (min. dopuszczalny moment obrotowy po wysprzęgleniu)

Oprócz krzywych znamionowych momentów obrotowych określane są również następujące osiowe krzywe charakterystyczne:

  • krzywa charakterystyczna sprężyny okładzin (krzywa siła-droga sprężyny między tarczami sprzęgła)
  • nierównoległość (pomiar nierównoległości przy przyłożeniu siły wstępnej)
  • grubość tarczy sprzęgła (pomiar grubości tarczy przy przyłożeniu siły wstępnej)

Urządzenie testujące posiada następujące cechy:

  • wersja pozioma (w pozycji montażu elementu)
  • system dwuosiowy z dwoma dowolnie regulowanymi osiami napędowymi

Platforma pomiaru siły/momentu obrotowego do pomiaru najmniejszych momentów obrotowych (od 1 Nm, np. moment utraty ciągu, przejście zerowe) i wielkich momentów (do 1.000 Nm, np. linia znamionowa amortyzatora głównego) przy jednoczesnym pomiarze siły osiowej do 20 kN.


Zapytanie kontaktowe
Zwrot grzecznościowy*
Kraj*
* Pola wymagane