Pliki cookie na naszej witrynie
Nasza witryna używa plików cookie w celu zapewnienia, że dajemy Ci najlepszą satysfakcję przeglądania.
Kontynuując przeglądanie naszej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.

 
Więcej Informacji

Nowa elektrodynamiczna maszyna wytrzymałościowa z napędem liniowym

Elektrodynamiczna maszyna wytrzymałościowa LTM

Nowe maszyny wytrzymałościowe firmy Zwick z napędem liniowym mogą być wykorzystywane zarówno do dynamicznych badań zmęczeniowych, jak i do statycznych testów komponentów. Jest to możliwe dzięki ich szerokiemu zakresowi prędkości badawczych, podczas gdy ich napęd pozbawiony oleju czyni je idealnymi do zastosowań w branżach medycznych i klejów.

Testy dynamiczne są przeprowadzane pod obciążeniem cyklicznym i są wykorzystane do wyznaczania wartości wytrzymałości zmęczeniowej oraz do prognozy trwałości. Linear Testing Machine (LTM) firmy Zwick jest nowym zakresem dynamicznych maszyn wytrzymałościowych z napędem bazującym na technologii silnika liniowego. Napęd elektrodynamiczny został specjalnie zaprojektowany do zastosowania w badaniach wytrzymałościowych i zawiera opatentowany koncept wentylacji, który redukuje efekt termiczny podczas testu i jednocześnie zwiększa wydajność, zapewniając idealne warunki do badań zmęczeniowych. Technologia pozbawiona oleju sprawia, że są one doskonałe do stosowania w inżynierii medycznej, z typowymi przykładami badania stawów biodrowych, kolanowych oraz implantów zębnych. Inne zastosowania obejmują badania znormalizowanych próbek z tworzyw sztucznych i kompozytów oraz próbek CT i SEB wykonanych z aluminium i tworzyw sztucznych.

Nowy zakres dynamicznych maszyn wytrzymałościowych LTM jest obecnie dostępny z obciążeniami ± 5 i ± 10 kN wraz ze skokiem siłownika wynoszącym 60 mm. Szeroki zakres prędkości badawczych, od 1 mm/min do 1.5 (1.0) m/s umożliwia wykonywanie zarówno testów dynamicznych i zmęczeniowych oraz wolnych statycznych badań materiałów i komponentów. Opatentowany napęd elektrodynamiczny Zwick Roell jest płynny i cichy podczas pracy, zwłaszcza przy niskich prędkościach, podczas gdy dokładność pozycjonowania wynosi aż +/-2 µm!

Bezpieczeństwo i wygoda są zapewnione dzięki zmotoryzowanemu przestawianiu trawersy i jej elektrycznemu nadzorowi zacisku oraz z trybem serwisowym zgodnie z EN 60204-1, który ogranicza prędkość do 10 mm/s.  Dzięki zintegrowanej platformie T-rowkowej oraz rynnie ociekowej, nowe maszyny LTM mogą być również wykorzystywane do badań wymagających mediów ciekłych i korozyjnych.

Kontakt

Zwick Roell Polska
Tel.  +48 42 662 10 40
E-Mail  biuro@zwick.pl

Skontaktuj się teraz

Zapytanie kontaktowe
Zwrot grzecznościowy*
Kraj*
* Pola wymagane